Område: Aalborg

Arbejdstid: Fuldtid

Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: 29-03-2022

Lønvilkår: 132,19 + tillæg.

Om Jobbet

Jobbet som hjælper hos mig består i at fungere som mine arme og ben og hjælpe med de ting jeg ikke selv kan udføre som er forventelig med en normal hverdag.

Du skal kunne fungere som tolk, det er ikke noget man lærer fra den ene dag til den anden, men det skal nok komme. Der er mange måder at hjælpe mig på, det er noget vi finder ud af i fællesskab, da vi tilpasser os til hinanden. Selvfølgelig er der nogle områder hvor jeg ikke kan ændre fremgangsmåden, men jeg tror på den gode dialog.

Jeg forventer når du er på vagt, at du kan indfinde dig med min dagligdag og at du kan være en del af fællesskabet, såvel som en flue på væggen når det er behovet – altså at man kan tilsidesætte egne behov når man er på job.

Om Mig

Mit navn er Tobias Steen Clausen, bor i Aalborg med min kæreste, min handicap er CP og jeg har et talehandicap.

Jeg er en 30-årig ung fyr, med et aktivt liv med godt humør og ild i røven. Jeg har masser af projekter. Jeg er uddannet webintegrator fra Roskilde tekniske skole og nu læser jeg enkeltfag på VUC-HF en gang i ugen.

Min hverdag går med at spille kørestolsfodbold, jeg spiller også en del poker og jeg er generelt meget i gang og ofte ude af huset. Der kan også være dage hvor jeg bare er hjemme.

Om Dig

  • Du har B-kørekort og mod på at køre en større bil.
  • Du er mødestabil.
  • Fleksibel.
  • Du er klar på at indgå i et team, men mine andre hjælpere.
  • Du er moden og ansvarsbevidst. Og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Du er positiv og klar på en god ping-pong både mellem dig og mig, men også med de andre i huset.
  • Du er nogenlunde jævnaldrende med mig.

 

Kontakt

Stillingen er ledig pr. d.d.

Antal timer: 144 pr. måned.

Lønnen er løntrin 11 og udgør en timeløn på 132,19 + tillæg.

Hvis jobbet ligner noget for dig, så send mig en mail på: tsclausen@gmail.com.

 

Har du spørgsmål eller andre henvendelser vedrørende stillingen, bedes du kontakte os på 70707056 i vores åbningstid (8.30-15 mandag-torsdag og 8.30-12 fredag) eller på mail info@bpasupport.dk.

BPS Support

Hos BPA Support administrerer vi BPA-ordninger i hele Danmark. Vi arbejder målrettet på at sikre trygge, ærlige og værdige rammer for borgere med en BPA-ordning. Hos BPA Support er borgere med en BPA-ordning sikret 100% omkostningsfri vikardækning, samt hjælp, støtte og vejledning indenfor BPA. Vi samarbejder med mere end 50 af landets kommuner, hvilket gør os til en stabil og sikker samarbejdspartner. Vores mange faste handicaphjælpere og vikarer udgør en uundværlig del af vores virksomhed, og vi er utrolig glade for at de hver eneste dag er med til at styrke vores virksomhed, med deres hjælp. Såfremt du også ønsker at blive en del af én af Danmarks førende BPA-leverandører, kan du oprette din hjælperprofil på bpasupport.dk/opret-profil